Formanden har ordet....

Så er sommeren kommet og feriesæsonen er over os. Aktiviteterne holder sommerpause.

Den 9. juni drog en busfuld glade og forventningsfulde medlemmer nogen med "påhæng" af sted til grænselandet. Første stop var Aabenraa Marineforening hvor vi fik frokost derefter kørte vi til Røde Kro hvor vi skulle bo de næste to dage. Lørdag kørte vi til Flensborg hvor vi besøgte Skibsfarts Museet, derefter var der spisning i "den lille restaurant" hvor vi fik schnitzler m. tilbehør, kl. 15.30 kørte vi til Fleggaard for at handle ind.

Søndag var der afgang fra hotellet kl. 9.00 hvor efter vi kørte til "Dybbøl Mølle" hvor der var rundvisning med Guide i 2 timer.

Derefter var der afgang til Aarhus Marineforening hvor Eric og Peter stod klar med Gullaschsuppe, det var en vellykket tur.

Til september starter vi op igen med aktiviteterne, blandt andet d. 15. september med Jubilarfest kl. 19.00. Vores andre kommende arrangementer kan i læse om andet sted på hjemmesiden.

Til slut vil jeg ønske alle medlemmer og deres familie samt annoncører en god sommer.

Husk Marinestuen har jo fortsat åben onsdage og lørdage fra 10.00 - 14.00.

Vi ses i Marinestuen

Kai Berg