AktiviteterArkivetBestyrelsen m. m.*ErindringerForeningsbladet BriefingFormanden har ordetLandskontoretLinksLystfiskerklubbenMarinestuenMarkante medlemmerMeddelelser*MærkedageNyhederSidsteSkyttelavetSkæring Hede

Nyt fra kassereren!

Det er igen tid til at opfordre de som ikke har betalt kontingent til at betale.

Du kan enten betale kontant i Marinestuen, eller ved bank overførsel til

Middelfart Sparekasse, konto nr. 1687 3222973510.

Husk følgende fra vores vedtægter:

"Det årlige kontingent fastsættes af generalforsamlingen, og opkræves sammen med udsendelsen af årets Briefing januar nummer med seneste rettidige betaling den 1. februar. Medlemmer der ikke har betalt rettidigt modtager en påmindelse med Briefing's april nummer med seneste betalingsfrist den 15. april.

Medlemmer der ikke har betalt kontingent den 15. april slettes af Marineforeningen uden uderligere varsel.

Kontingentet for 2018: kr. 360,-

Benny

Sommerudflugt 2018 m. ledsager

Lørdag d. 9. juni kl. 8.00 fra Marinestuen

Sommerturen i år er en endagstur med ledsager, vi starter med kaffe og rundstykker i marinestuen kl. 8.00 og så går turen med bus til Thyborøn, hvor vi skal besøge det spændende Sea War Museum Jutland, som fortæller om søkrigen i Nordsøen under 1. verdenskrig.

Efter vi har hygget os med det meget interessante museum går turen videre til Thyborøn Marineforening, hvor vi skal spise.

Meuen står på et kæmpe stjerneskud eller en ditto pariserbøf, efter eget valg, dette skal dog bestilles ved tilmeldingen, så gutter m/k i Thyborøn Marineforening, ved hvor mange af hver de skal lave.

Vi regner med at være hjemme igen i Aarhus sidst på eftermiddagen.

Turen i år koster, incl. morgenmad, bustur, entré til museet, og mad i Thyborøn, den latterlige billige pris af: kr. 200.- pr, næse.

Tilmelding går efter princippet "Først til mølle.........". Så se at få dig meldt til.

Sidste tilmeldings frist, er 1. maj.

Der stilles i uni-fin-form, da vi skal besøge en anden Marineforening.