Skyttelavet:

Nyt fra skyttelavet af John Hjarsbæk

Den 9. september var det endnu engang tid til, at  Aarhus Marineforenings deltagere skulle drage afsted mod Randers til "Firkantskydning". 10 gaster var mødt op for at skulle forsvare Aarhus' ære mod andre marineforeninger i nærområdet.

Vi vandt ikke, men det blev til en flot fjerdepads. Det lykkedes de 10 gaster at skyde sig til 400 point, hvor af Anni skød sig til de 139 af dem. Hun var dog ikke langt bag dagens topscorer, Jørn Mortensen, som skød sig til 150 point. Jørn var også medlem af delegationen fra Ebeltoft, som endte med at vinde denne omgang af "Firkantskydningen".

Værterne fra Randers sørgede også godt for hyggen omkring skytterne, og da alle var færdige stod der et flot silde- og smørrebrødsbord klar til os alle.

En stor tak til Randers Marineforening for et godt arrangement, og så håber vi på at det lykkedes for os at klatre lidt højere op i rangeringen næste gang.

Op til skydninger mod foreninger vil der være mulighed for træningsskydning efter aftale.

Ændringer kan forekomme

Formand: